Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Fika med vänner, farmor och sålt vagnen..

Av Emily - 24 juli 2011 20:59

Tiden går lite halv segt just nu.. Väntar och väntar..! Men inget händer..


Igår umgicks jag med Angela hela dagen! Jätte mysigt! Vi ses alltför sällan nu. Saknar våra härliga kvällspromenader med hundarna! Malin och Lollo kom även förbi en sväng. Det blev helt enkelt en lugn dag och kväll..


Idag var vi iväg till farmor och hon blev glad över att se oss! Vi fikade och satt och pratade..

Det kom hit en kvinna och köpte min älskade vagn med. Skönt att bli av med den samtidigt som det inte kändes kul alls..! Hade gärna behållt den men känner att det kan vara bra med en syskonvagn så att Elliot kan få vila ifall vi är iväg på äventyr. Han orkar inte gå konstant, så stor är han inte än. Hjärtat plockade fram syskonvagnen och vi "provade" den fina mjukliften jag fått av Mari och den passade utmärkt!! Nu ska jag bara köpa myggnät och en förvaringsficka till handtaget på vagnen.

Var även förbi djuraffären på vägen hem idag. Var tvungen att handla mer hö till lilla Nemo. Köpte även märgben till Smackie med. Det har hon legat ute på altanen och tuggat på nu under kvällen - Sötnosen!


Tja, det har nog inte hänt så mkt mer än det..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 31 januari 2012 22:00

Igår var jag med Elliot hos läkaren. Jag hade tagit ledigt från dagis för att vi skulle få lite kvalitetstid efter.   När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan klädde vi på oss för att gå ut med hunden och åka pulka. Vi mötte upp Kristin med hund...

Av Emily - 19 januari 2012 10:11

Har jag sagt att jag har världens bästa familj?!              ...

Av Emily - 17 januari 2012 16:33

Idag fick vi hem vår matkasse från Coop som H fått i julklapp av sitt jobb. Himla smidigt! Så ikväll ska vi testa och se hur första receptet smakar.. Tror jag ska testa den vegetariska lasagnen..   Igår red jag ut på Corita på kvällen. Vi skritta...

Av Emily - 15 januari 2012 21:52

Haft en mycket trevlig helg i goda vänners sällskap. Fredagen tillbrinages hemma hos Veronica, Peter och barnen. De bjöd på fondue och vi satt och åt länge, länge. När barnen hade ätit klart gick de ner och lekte tilsammans så vi kunde sitta kvar o...

Av Emily - 12 januari 2012 22:24

Sitter och försöker skriva ihop ett nytt CV, vilket INTE är det lättaste! Jag har jätte svårt att komma igång och även att få det bli bra. Det här med att skriva och formulera sig är inte riktigt min starka sida. Ja, vi får se hur det hela slutar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards