Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Emily - 4 juli 2011 20:33

Idag blev det till att vakna tidigt. Lilleman kom in tidigt och ville minsann inte somna om, det var bara att gå upp med andra ord.

Åkte till hästarna efter vi ätit frukost och kollade så Corita verkade lugn då Vicke lämnade hagen för någon timma. Hon stod där, lugn som en filbunke.

Sen åkte vi till farmor och tog en fika på balkongen. Herregud, vad det var kvavt i hennes lägenhet!

Efter det bar det iväg till Farsta C för att leta rätt på en ny amnings BH. Hittade en som fick duga. Det görs ju inte direkt många fina amnings BH:ar! Det blev iaf en svart i spets tillslut som var riktigt mjuk och skön! Det var tillsammans med Mia som jag strosade runt i centrummet. Vi stannade och åt en sallad till lunch innan det var dags för Mia att bege sig hemåt. Hon hade ju trots allt några timmar att åka innan hon skulle vara hemma.. 

När jag kom hem och fick av mig skorna var ag lite lagom svullen om fötterna!! Just nu svulnar jag för varje dag som går, ja det känns nästan som att huden är påväg att spricka pga av att den är så sträckt..! Även ansikte och hals, armar och händer är ordentligt svullna.. Eller mer svullna av resten av kroppen kanske jag ska tillägga med tanke på hur jag ser ut just nu! 

Hjärtat kom hem tidigare än vanligt idag  vilket gjorde mig glad! Nu uner kvällen har jag och Pluppen badat, hjärtat har varit uppe på taket för att kolla antennen. Uscha, så nervös jag var då! Han har även hängt upp en spegel och lite annat på väggen :) Visst har jag väl nämt att han är bäst!  O bara min!  


God kväll!   

Ovido - Quiz & Flashcards