Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Emily - 5 juli 2011 22:34

Blev tidigt i morse med. Elliot kom och la sig vid mi tidigt i morse men somnade om, vilket inte jag gjorde.. Så tillslut gick jag upp och gjorde mig klar, tog fram frukosten och gav duren det dom skulle ha. Sen gick jag upp och väckte lilleman.

Efter frukosten gjorde vi oss klara, packade ihop och kopplade på släpet för att sedan åka till pollarna på betet. Lastningen gick ovanligt bra både till och från kliniken och likaså resan. Skoningen gick på 25 (!) minuter!!! Så nu hoppas vi på att skorna sitter ett tag till!

Passade på att kika in på lillhästen också. Mycket fint finns det! Blev dock bara en borste till Corita.

Sen åkte vi hem och åt lunch. Tack snälla Sanna för hjälpen på kliniken!! Resten av dagen var jag bra seg.

På eftermiddagen fick jag besök av Mari med ungar. Blev en fika innan Ludde kom förbi med mat - Tack snälla! Under middagen satt Elliot och Julia och små flirtade med varandra. Julia kom igång ordentligt, hon vra ju så söt! Mari hade med sig en jätte fin Emmaljunga mjuklift som jag fick, TACK SNÄLLA!! 

På kvällen fick vi trevligt fikabesök av Tobbe och mitt hjärta kom hem från en sen dag på jobbet.

Nu är det sängen som gäller för mig, känner mig bra rörig i skallen.. Godnatt! 

Ovido - Quiz & Flashcards