Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Emily - 20 juli 2011 08:16

Idag är jag skapligt trött! Straxt efter 4 imorse vaknade lilleman och vägrade somna om! Han tyckte att han skulle lägga puzzel vid den tiden på morgonen, men icke! Vilket liv det blev då! Tur att vi inte bor i lägenhet.. Dessutom har jag vaknat flera gånger under natten och en utav dessa gånger var jag uppe ett tag med Elliot då han inte kunde sova.. Så efter kanske  2 timmars sömn i ett sträck är jag inte speciellt utvilad och glad.. 


Gårdagen var lugn, jag kände mig lite sisådär nämligen. Sanna kom förbi och fikade med mig vilket var trevligt! Även Henrik var förbi på kvällen. Jag var iväg till Lyckås och lämnade tillbaka flughuvan som inte passade, var ute och lekte med Elliot och svängde förbi Babyland för att kika efter "snuttefiltar". Jane hade fått jätte smarta filtar till Jolene, tunna flanellfiltar som säljs i 4 pack. Perfekta som amningsfiltar/skötfiltar eller varför inte en snutte. Dessvärre fanns det bara rosa kvar så jag ska åka någon annanstanns och leta efter likadana men i lite mer neutrala färger...


Idag gäller det nog att försöka göra något för att kunna hålla ögonen öppna.. Ha en bra dag gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards