Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Sova, sova o sova..

Av Emily - 8 juli 2011 22:20

Ja, det är ungefär så mina senaste dagar har sett ut. Hjärtat har varit hemma från jobbet två dagar och tagit hand om Pluppen då jag inte mått bra alls. Så efter två dagar som jag mest sovit mig genom mår jag lite bättre!

Idag åkte jag till stranden vilket var himla skönt i denna värme. Att kunna svalka sig i denna värme gör det lättare för mig! Dessutom tycker Elliot om att vara på stranden och att bada.

Just nu sitter Smackie i långlinan ute då hennes trosor ligger i maskinen för tvätt. Hon har kissat ner båda två i ren protest. Det är tydligen hennes nya sätt att protestera mot trosan. Visst, jag förstår att det inte är kul att ha den på sig men det är samtidigt frustrerande och irriterande att hon gör som hon gör! En sterilisering på henne blir det sen, det är en sak som är säker iaf!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 31 januari 2012 22:00

Igår var jag med Elliot hos läkaren. Jag hade tagit ledigt från dagis för att vi skulle få lite kvalitetstid efter.   När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan klädde vi på oss för att gå ut med hunden och åka pulka. Vi mötte upp Kristin med hund...

Av Emily - 19 januari 2012 10:11

Har jag sagt att jag har världens bästa familj?!              ...

Av Emily - 17 januari 2012 16:33

Idag fick vi hem vår matkasse från Coop som H fått i julklapp av sitt jobb. Himla smidigt! Så ikväll ska vi testa och se hur första receptet smakar.. Tror jag ska testa den vegetariska lasagnen..   Igår red jag ut på Corita på kvällen. Vi skritta...

Av Emily - 15 januari 2012 21:52

Haft en mycket trevlig helg i goda vänners sällskap. Fredagen tillbrinages hemma hos Veronica, Peter och barnen. De bjöd på fondue och vi satt och åt länge, länge. När barnen hade ätit klart gick de ner och lekte tilsammans så vi kunde sitta kvar o...

Av Emily - 12 januari 2012 22:24

Sitter och försöker skriva ihop ett nytt CV, vilket INTE är det lättaste! Jag har jätte svårt att komma igång och även att få det bli bra. Det här med att skriva och formulera sig är inte riktigt min starka sida. Ja, vi får se hur det hela slutar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards