Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

Städat, putsat & fejjat

Av Emily - 3 juli 2011 10:22

Gårdagen gick åt till att städa, heeeela dagen! Uscha, så det såg ut här hemma! Det var inte det roligaste vädret att vara inne i, kvavt och svettigt! Ja, det fullkomligen rann svett om mig! Men vi fick klart Elliots rum, så där sov han inatt. Det gick bra tills tidig morgon då han kom in till oss och la sig. Så jag hoppas det kommer gå bra i fortsättningen med. Min förhoppning är ju att han ska få sova bättre då vi väckt varandra sista tiden.

Vi storstädade hela huset här hemma, tvättade och skakade mattor, damsög, damtorkade och skurade golven. Känns jätte skönt att ha det avklarat! Tänkte att jag skulle ta tag och skura alla skåp invändigt sen när magen är borta, det är välbehehövligt det med!

På kvällen åkte vi iväg och handlade, körde Nicole till en kompis och åkte förbi pollarna på betet. Coritas sår var mycket finare!   Men det är dags att sko dom igen. Denna gång blir det tätare mellan gångerna då skorna inte verkar sitta så länge som de bör..

Kvällen tillbringades i soffan, efter det att Nicole kom hem somnade vi i varsin del av soffan innan vi insåg att duschen och sedan sängen kunde vara en bra ide´!


Nu, röjja lite till här hemma! Tjingeling! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 31 januari 2012 22:00

Igår var jag med Elliot hos läkaren. Jag hade tagit ledigt från dagis för att vi skulle få lite kvalitetstid efter.   När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan klädde vi på oss för att gå ut med hunden och åka pulka. Vi mötte upp Kristin med hund...

Av Emily - 19 januari 2012 10:11

Har jag sagt att jag har världens bästa familj?!              ...

Av Emily - 17 januari 2012 16:33

Idag fick vi hem vår matkasse från Coop som H fått i julklapp av sitt jobb. Himla smidigt! Så ikväll ska vi testa och se hur första receptet smakar.. Tror jag ska testa den vegetariska lasagnen..   Igår red jag ut på Corita på kvällen. Vi skritta...

Av Emily - 15 januari 2012 21:52

Haft en mycket trevlig helg i goda vänners sällskap. Fredagen tillbrinages hemma hos Veronica, Peter och barnen. De bjöd på fondue och vi satt och åt länge, länge. När barnen hade ätit klart gick de ner och lekte tilsammans så vi kunde sitta kvar o...

Av Emily - 12 januari 2012 22:24

Sitter och försöker skriva ihop ett nytt CV, vilket INTE är det lättaste! Jag har jätte svårt att komma igång och även att få det bli bra. Det här med att skriva och formulera sig är inte riktigt min starka sida. Ja, vi får se hur det hela slutar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards