Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Emily - 19 januari 2011 23:06

Dagen började med att Veronica kom förbi och höll mig sällskap. Hon åkte med och hämtade transporten som jag ska ha till nästa åktur till hovslagaren. För att göra en lång historia kort så var transporten trasig men jag tog hem den iaf. Lena kom förbi när jag var hemma igen och vi tog en fika och hon kikade på sin transport. Lustigt att den gick igenom besiktningen när lemmen nu gått sönder?! Ska de  inte kolla sådant?! Jaja, hur som helst. Jag ringde och hyrde en transport på lyckås istället så allt löste sig (nästan) Stackars Lena dock!! :/


I samma veva som Lena skulle åka kom Mia och vi var nere hos hästarna och fixade (läs: Mia fixade!)  Elliot sprang omkring med Awe och hade hur kul som helst! 


Juste, Mia har stickat en mössa till Elliot och den var såååå fin!! Ska se till att lägga upp en bild på den senare!


Planerna för kvällen var att jag och elliot skulle äta med min farmor men hon ringde på eftermiddagen och flyttade på vår middag. Hon skulle nämligen iväg på ett möte som hon glömt. Glömma får man när man är 98 år! Bara ett tag efter att jag pratat med farmor ringde Hannah och bjöd över mig dit på middag. Tänk vilket flyt jag hade!:) Jag blev bjuden på middag hemma hos Hannah tillsammans med Helena och lilla söta Lova. Vi satt och snackade om allt och inget i deras soffa och jag som egentligen skulle åkt och storhandlat sköt på det eftersom jag hade så trevligt. Det hinns nog med imorgon ;)


En sak till som jag glömt berätta om är att Elliot pratade en massa i sömnen för några dagar sedan. Supergulligt! :)


Tja.. Det var nog allt. Snart ags för mig att göra som Smackie och sova..

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards