Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Emily - 12 januari 2011 22:05

I helgen hade jag himla ont i halsen men Lilleman verkade må lite bättre iaf! Vi var bjudna till lilla Gabriels 1-års kalas men tyvärr orkade jag inte gå. Jätte trisst!


Dagarna som har gått denna vecka har bara sprungit iväg och jag har svårt att minnas vad vi gjort! Vi har iaf hittat tapeter och färg till två av sovrummen på övervåningen :)

Jag har tagit tag i träningen igen. Dessvärre ville inte Elliot vara kvar på Mini Sats så jag hann bara träna i en kvart.. Så med andra ord blev det ingen träning när vi väl var där.. Men jag släpade mig dit iaf! Haha :)

Jag har även varit iväg och jobbat och idag var jag och Malin iväg och hämtade halm.


Känner mig fortfarande lite små risig och har ont i halsen men hoppas verkligen på att det släpper snart! Irriterande att gå omkring och vara lite små dålig, vill ju vara frisk!



Ovido - Quiz & Flashcards