Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Emily - 3 januari 2011 21:19

Idag har det inte hänt så mycket.

 

Elliot, Mia och jag tog en promenad med hundarna. Smackie fick dra Elliot i pulkan den första biten. Tydligen var det inte speciellt spännande eftersom han somnade.. :P Det var en härlig promenad men jag var kall när jag kom hem igen!

 

Lilleman fick varm välling till mellis när vi kom hem och jag tog en macka. Efter det åkte vi och storhandlade. Elliot var så trött att han hade svårt att sitta i vagnen till en början men piggnade till så fort han fick se alla månniskor och kunde flirta lite :)

 

Väl hemma igen var det matdags och jag gjorde spagetti och kättförssås som vi åt när hjärtat kom hem. Till efterrätt åt vi fruktsallad till Elliots stora förtjusning!

 

Nu är det soffläge framför CSI som gäller. Hjärtat har masserat och knäckt lite på min rygg och jag har tagit tabletter.. MEN det hjäpler inte!! En varm dusch och sedan sängen får det nog bli och hoppas på att man slipper migrän imorgon... :S

 

Godkväll!

Ovido - Quiz & Flashcards