Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Uppdatering av de senaste dagarna..

Av Emily - 15 april 2011 10:15

I onsdags var det hundkurs som gällde. Mamma var snäll och passade Elliot under tiden då kursen är på dagtid. 


Jag och Smackie hade skoj tillsammans under kursen och den var lärorik. Nu gäller det bara att hålla igång träningen till nästa kurstillfälle! Men det känns som det är övningar som passar oss himla bra eftersom min lilla dam inte alltid är den lättaste att aktivera och jag har ide'e torka på övningar. När vi kom hem från kursen höll Smackie igång ett tag, vi var ute och busade och sedan gick vi in. Tillslut somnade hon i soffan och tittade inte ens upp när jag larmade och låste för att åka iväg en sväng :P


Igår var jag och tränade tillsammans med Lina. Vi körde ben vilket känns idag. Vågar ju inte köra på så hårt.. lite tråkigt men det får jag ta igen till hösten ;) Efter gymmet var vi inne på babyland, Grizzly, svängde förbi donken och åkte till länna. Sen for vi hem igen. Kvällen tillbringades i soffan eftersom jag fick migrän :S




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 31 januari 2012 22:00

Igår var jag med Elliot hos läkaren. Jag hade tagit ledigt från dagis för att vi skulle få lite kvalitetstid efter.   När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan klädde vi på oss för att gå ut med hunden och åka pulka. Vi mötte upp Kristin med hund...

Av Emily - 19 januari 2012 10:11

Har jag sagt att jag har världens bästa familj?!              ...

Av Emily - 17 januari 2012 16:33

Idag fick vi hem vår matkasse från Coop som H fått i julklapp av sitt jobb. Himla smidigt! Så ikväll ska vi testa och se hur första receptet smakar.. Tror jag ska testa den vegetariska lasagnen..   Igår red jag ut på Corita på kvällen. Vi skritta...

Av Emily - 15 januari 2012 21:52

Haft en mycket trevlig helg i goda vänners sällskap. Fredagen tillbrinages hemma hos Veronica, Peter och barnen. De bjöd på fondue och vi satt och åt länge, länge. När barnen hade ätit klart gick de ner och lekte tilsammans så vi kunde sitta kvar o...

Av Emily - 12 januari 2012 22:24

Sitter och försöker skriva ihop ett nytt CV, vilket INTE är det lättaste! Jag har jätte svårt att komma igång och även att få det bli bra. Det här med att skriva och formulera sig är inte riktigt min starka sida. Ja, vi får se hur det hela slutar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards