Alla inlägg den 27 april 2011

Av Emily - 27 april 2011 21:07

Idag har jag och Smackie varit på sista kurstillfället för denna gång. Idag la vi spår och jag valde att inrikta oss på personspår. Smackie var verkligen superduktig och det gick bättre än förväntan! Nu gäller det bara att fortsätta träna på allt vi lärt oss. Jag tycker att det är lite skönt attgå på kurs, då får jag en kick i baken när det gäller träningen. Dessutom är det roligt och intressant!


Elliot var hemma med mormor och gudfar medans jag och SMackie var iväg på kursen. Så han hade det så bra så.


När jag kom hem igen tog jag och Nicke lite kaffe innan vi väckte llilleman. Jag körde hem honom och efter det åkte jag och Elliot till centrum. Jag fyndade en bikini, inte världens snyggaste men den får duga denna sommar.. Kommer nog ändå inte gå speciellt mycket i bikini ändå.. :P Sen köpte jag ett par jeansshorts till Elliot. Dessa var dock jätte stora så de får vi lämna tillbaka. Det är lite svårt med storlekar eftersom han är rätt smal.. Så alla byxor blir ju alltid för stora i magen..


Nu ikväll har jag och Smackie varot iväg och jobbat. Ja, hon brukar få åka med och hålla mig sällskap. Innan jag åkte passade jag på att baka bröd.. funderar på att ta mig en skiva fullkornslimpa nu innan sängen.. :P Fast jag inte borde..


Trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards