Alla inlägg den 17 april 2011

Av Emily - 17 april 2011 20:47

Idag känns det som jag hunnit med en väldans massa!! Eller påbörjat saker iaf.. :P


Efter en natt med lite sömn då Pluppas haft hög feber var vi rätt trötta då vi steg upp. Han har sovit så himla oroligt inatt, drömt och pratat i sömnen. Å, jag blir ju såklart orolig och inte kan sova ordentligt då..


Hur som, vi satte igång och målade efter frukost då Elliot sov i soffan. Så nu ska sista lagret i taket och alla snickerier vara klara (I Elliots blivande rum) Vilket känns jätte skönt!


Jag har  planterat om lite blommor, satt ut vårlökarna, putsat fönster (utsidan iaf och påbörjat insidan :P ) röjt nere hos hästarna, flyttat halmen från släpet med hjälp av Veronica, städat sadelkammaren och fikat tillsammans med goda vänner! 

Hoppas vädret håller i sig nu så man hinner göra mer ute! Vill börja plantera ute men jag ska lugna mig lite.. 


Nu är det slappa i soffan, duscha och mysa som gäller innan sängen. Känner mig rätt sliten om jag ska vara helt ärlig :P

Ovido - Quiz & Flashcards