Alla inlägg den 29 april 2011

Av Emily - 29 april 2011 08:24

Igår efter att ha varit på MVC åkte jag förbi coop och handlade lite. Köpte tre loka flaskor vilket var tur för nästan alla gick åt under dagen..


Lena och Jessica med lilla Dennis kom förbi och fikade. Vi satt ute i solen mer eller mindre hela dagen så när kvällen led mot sitt slut var jag rätt röd.. Men jag fick färg..!! :P Haha :) Det var så trevligt att ha dom här! jag fick en kjol av Jessica med vilket passar väääldigt bra just nu då jag inte har några sommarkläder. Så det tackar jag för!! Även Tobbe kom förbi när vi fikade och tog en kopp med oss. Jag tycker det är så mysigt att ha honom här! Tobbe är numera omdöpt till "Totte" av Elliot :P En av Elliots favoriter!


När vi var ute under dagen fck Elliot springa utan blöja. Vi tog ut pottan men det är inte alltid så lätt att vara med på när kisset kommer :P Så vi kan väl säga att Elliot pinkat in sitt revir nu :P


Igår hann jag även med att baka två satser med bullar. Så nu har vi lite att bjuda på i frysen igen.. Tänkte jag skulle sara lite, det är ju trots allt två i familjen som fyller snart,..


Vi grillade igår till middag. Efter maten tränade jag med Smackie lite och sedan var jag nere hos pollarna en stund.


Resten av kvällen tillbringades framför Tv´n, älskar torsdagar då det går 2 criminal minds avsnitt och sedan CSI efter det :P Dock han jag somna innanj ag sett allt.. :P

Ovido - Quiz & Flashcards