Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Tiden bara flyger iväg!

Av Emily - 12 april 2011 16:11

Idag vet jag inte vart tiden tagit vägen! Visserligen fick jag sova lite längre än vanligt men när Lilleman vaknade var detfull fartsom vanligt igen =)


Efter att ha ätit frukost försökte jag städa undan lite i köket vilket gick sisådär! Elliot var överallt och ingenstans! Upp på bordet, i fönstren, hängde i taklampan och klättrade på barstolarna. Så nu har han smakat på hur svartpeppar smakar (vilka grimaser!) Men så går det om man envisas med att hälla ut karet och slicka på innehållet.. Tillslut gav jag upp, klädde på oss och begav oss mot gymmet.


Vi mötte upp Lina och Joline som skulle provträna med oss. Jätte skoj med sällskap! men uscha så ringrostig jag är!! Jag ska väl inte påstå att jag tränar speciellt hårt nu:P Det börjar bli rätt tugnt  + att jag har foglossning... Men att röra på sig är bara nyttigt annars kommer jag stelna till överallt!


Efter vårt pass åkte vi och mötte upp Dennis och envän till honom. De var på Pizza Hut, tror ni jag var nöjd med lunchen?! Shit, vad gott det var! Dock inte så nyttigt, men vafan, det är väl därför man tränar?! :D


Elliot somnade i bilen hem så nui  har jag  bara passat på att vika tvätt och plocka undan här hemma eftr tornadon som varit...


Ha en fortsatt trevlig dag/kväll, det tänkte iaf jag ha! :)


 
 
Melissa-Vincents Mamma&Gravid

Melissa-Vincents Mamma&Gravid

12 april 2011 17:48

åh men då är du ju bara 1 månad efter mig ju =)
va kul gumman :D vet ni va de blir för nått?
kram kram

http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

 
Angelica

Angelica

12 april 2011 18:47

gud va kul :D grattis :D
vet ni va de blir för något ? :)
allt är bara bra med oss, mer er oxå ?
Kram

http://alltidgela.blogg.se

 
Melissa-Vincents Mamma&Gravid

Melissa-Vincents Mamma&Gravid

13 april 2011 09:22

lillebror kommer ju ut den 3 juni så du är lite mer än en mån efter mig bara =)
vilken vecka är du i nu då?
kram

http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 31 januari 2012 22:00

Igår var jag med Elliot hos läkaren. Jag hade tagit ledigt från dagis för att vi skulle få lite kvalitetstid efter.   När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan klädde vi på oss för att gå ut med hunden och åka pulka. Vi mötte upp Kristin med hund...

Av Emily - 19 januari 2012 10:11

Har jag sagt att jag har världens bästa familj?!              ...

Av Emily - 17 januari 2012 16:33

Idag fick vi hem vår matkasse från Coop som H fått i julklapp av sitt jobb. Himla smidigt! Så ikväll ska vi testa och se hur första receptet smakar.. Tror jag ska testa den vegetariska lasagnen..   Igår red jag ut på Corita på kvällen. Vi skritta...

Av Emily - 15 januari 2012 21:52

Haft en mycket trevlig helg i goda vänners sällskap. Fredagen tillbrinages hemma hos Veronica, Peter och barnen. De bjöd på fondue och vi satt och åt länge, länge. När barnen hade ätit klart gick de ner och lekte tilsammans så vi kunde sitta kvar o...

Av Emily - 12 januari 2012 22:24

Sitter och försöker skriva ihop ett nytt CV, vilket INTE är det lättaste! Jag har jätte svårt att komma igång och även att få det bli bra. Det här med att skriva och formulera sig är inte riktigt min starka sida. Ja, vi får se hur det hela slutar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards