Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Emily - 27 mars 2011 21:45

I helgen har vi haft besök av farmor/mamma/svärmor vilket var trevligt! Vi har gått på några secoundhandbutiker/antik affärer och varit inne i port 73. Annars har vi mest tagit det lugnt och varit ute i det fina vädret. (Dock var det bra kallt!)


Idag när jag var nere hos pollarna fick jag ett ryck och städade sadelkammaren, smörjde av det värsta på sadel, träns och grimma och försökte sortera ut en massa täcken som ska tvättas. Någon som vet ett bra ställe att lämna in hästtäcken på?! Just nu fäller Corita som bara den! Ska se till att inhandla B-vit till henne snarast!


Veronica och jag var iväg och hämtade en halmbal till idag. Den var inte speciellt fin men den duger till pollarna att ligga på..


Vi var iväg en sväng idag och kikade på ute möbler och handla rengöringsmedel och tävttmedel. Vi fyndade en ny brevlåda med! Vår ser ju inte så fin ut trots att den är relativt ny. Tänkte jag ska iväg i veckan igen för att kolla lite mer på möbler.. men vi har hittat bord och stolar som ser helt ok ut till bra pris så vi får se vart det slutar. Vi måste ju ha nya möbler iaf! Förra året trängdes vi som bara den runt vårt lilla gamla bord.. :P


En dusch och sen sängen, ja det tror jag skulle sitta fint!

Godkväll! =)

Ovido - Quiz & Flashcards