Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Emily - 14 mars 2011 22:26

Idag kom en amilj ör att hämta möblerna som vi hat ute på annons. De köpte allt, vilket var himlans skönt! De hade dock lite problem att ta sig hit och upp ör backen men det löste sig tack vare den gräsliga lila aran!:P Den ser inte mycket ut men i dessa situationer är den guld värd!


Innan de kom ör att köpa möblerna passade jag på att måla ett lager till i taket och på snickerierna i ett av rummen. Dock tog färgen slut så jag får ta golv listerna en annan dag..


Svängde förbi farmor en stund ör att hjälpa henne lägga några dukar som skulle manglas och för en fika. Elliot busade på som vanligt med farmor =) På väg hem plockade jag upp Nicole och sedan åkte vi förbi affären för att handla lite frukt och grönt.


Mia och Awe käkade med oss ikväll. Gjorde kycklingklubbor med rotfruktsgratäng och vitlöksås + sallad såklart! Efter maten passade jag på att baka lite medans lillemannen örtfarande var på bra humör. Blev en sats med havreflarn och en med kokostoppar.. Nu börjar kakburkarna fyllas igen :)

Av Emily - 14 mars 2011 08:41

Idag skulle vi minsann upp ännu tidigare tyckte Elliot. Jag vet inte riktigt om jag höll med honom.. Men det var bara att stiga upp.

Jag gick ner till vardagsrummet med förhoppningen om att iaf få ligga på soffan och vakna till mig. Elliot hjälpte mig så gärna att vakna. Han drog fram en massa leksaker att dunka mig i huvudet med.. :P

Så nu är även jag vaken och vi har precis ätit frukost.

Hoppas nu på en bra dag och att köparna kommer som de sagt..*Peppar,peppar*

  

Elliot visar hur man ska ha mammas diadem :P

Ovido - Quiz & Flashcards