Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Emily - 15 mars 2011 20:48

Idag har jag terroriserat Lina och hennes familj :P

Lina kom förbi med lilla sötkorven Joline imorse och fikade med mig. Tiden bara rann iväg! När de åkte upptäcker jag att vi inte har någon ström! Tur vi hann brygga kaffe iaf! Så lunchen fick bli en sallad med tonfisk.


Jag fixade lite hemma och sedan hos hästarna. Efter det bar det iväg till secoundhand butiken i handen "Som en saga" där vi mötte upp Lina igen. Himla bra butik! Sen bar det iväg för att hämta Casper på dagis, efter det åkte vi hem till Lina. Där var jag kvar och hade det himla trevligt!


Nu på kvällen har jag varit iväg ovh storhandlat - Uscha!! Så himla surt att det går så mycket pengar, ett nödvändigt ont! På hemvägen så stannade körde jag faktiskt igenom driven på McD, klockan var mycket och jag orkade verkligen inte ställa mig för att läga mat. Tur att jag hade gjort iordning matlåda till Lillemannen som fick kyckling med potatis och grönsaker. Till efterrätt åt vi vindruvor.


Nu kom resten av familjen hem, eller det saknas 1 person :( Så nu ska jag umgås med mina fina! Tjingeling!


Av Emily - 15 mars 2011 20:44

Nya sängen provliggs..

  

Det bästa jag har! 

    

Porrsyster!

  

   

På G..

  

Ovido - Quiz & Flashcards