Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Emily - 7 mars 2011 18:58

Efter en natt med knappt någon sömn har jag ändå lyckats få ihop en bra dag! =)


I morse efter att ha kört Nicole till bussen åkte jag och Lilleman till Sats. Men när jag väl kommer dit får jag se att MiniSats inte öppnade förrän efter en timma. Vi åkte en sväng till Ica Maxi för att fördriva tiden.. Och hittade, en bok till Lilleman och ett par solglasögon som han valde ut aldeles själv! :)


Väl tillbaka på gymmet sprang Elliot fram till MiniSats dörren! Han var så nöjd över att vara där. Jag träffade på en gammal arbetskollega och vi snackade ett bra tag innan jag gick ut i gymmet. Idag körde jag ett benpass, det känns nu kan jag lova! När det var dags att hämta Pluppas igen ville han minsan INTE följa med hem!


Väl hemma åt jag och Elliot lunch och sedan gick jag och la honom, men han ville minsann inte sova! Undertiden han var i sängen och inte kom någonstanns passade jag på att ta en snabbdusch. 


Eftermiddagen har spenderats i Cnetrum tillsammans med Lotta & Hugo och Sandra & Zacharias. Vi gick runt (läs: Jag släpade runt de andra :P ) och kikade på kläder, både till barnen och oss (mig:P) Det slutade med en mössa till Elliot från Lindex. Vi passade även på att fika, gott! Innan jag skulle åka hem sprang jag in på Cubus och hittade en kofta till mig, den var så fin.. Ibland, ja rätt ofta faktiskt, önskar jag att jag var rik.. Vi får väl se om koftan finns kvar när jag har pengar till den... :P

Ovido - Quiz & Flashcards