Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Emily - 19 mars 2011 10:16

Tack snälla ni som gratulerade mig på min dag!


        Detta och lite till stoppades i magen..


   Jag fick massor med fina blommor men just denna bukett fick jag av Kid & Nicole


    

Npgra av alla fina saker jag fick, ljuslyktor, ett underbart kakfat och en flaska vin :)


  

kalasfin


   Kvällens Nanny ;)


     Lite ändringar i köket..



De senaste dagarna har det varit full fart!! Jag har varit iväg på en shoppingdag med min mamma och hon hittade en massa fint! Jag fick en kofta som jag suktat på ett tag (födelsedagspresent) 


Vi har haft gäster här hemma yvå dagar i sträck så det har blivit en hel del fikande!


Jag har varit på kliniken tillsammans med Veronica för att sko Corita och Vicke. 


  

Sen har jag varit på begravning. Den var otroligt vacker!! Men det var fruktansvärt att se den lilla, lilla kistan! Det finns inte ord för hur hemskt det är när ett litet barn går bort, att se föräldrarna lida och att vissas liv kan ändras så radikalt.. jag önskar jag kunde göra mer för er! Vila i frid lilla Simon! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards