Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Emily - 22 februari 2011 20:51

Idag efter att ha varot på ett läkarbesök åkte jag och lilleman till gymmet. För en gångs skull ropade de inte efter mig. När det hade gått en kvart började jag nästan undra om något var fel så jag kikade in genom rutan till MiniSats. Han lekte och hade skoj där inne. Han var faccinerad av två äldra grabbar, dom var väl coola :P Sen var det en liten söt tjej där som han "lekte" lite med. Nu hoppas jag bar att detta håller i sig! Jag vill ju så så så gärna hålla igång träningen!!


Sen åkte vi hem. Lilleman somnade som en stock i bilen. Jag passade på att värma en låda från frysen och sedan tog jag en lång varm dusch medans jag kunde.


Sen bar det uväg till farmor för en fika. Lilleman lekte en massa när han väl vaknade igen. Elliot satt t farmors knä och målade med pennos vilket han tycktev ar spännande! Vi lekte med duplo, rotade i kastrullskåpet, klättrade på spisen (vilket han inte fick!) red på Smackie och bara plöjde. Så ja, nu är han frisk igen!! :)


På vägen hem stannade vi på konsum och handlade några konserver till middagen. Vi åt kycklinggryta med ris. Hjärtat var skapligt nöjd. Trodde N skulle hit så därför gjorde jag denna mat för hon brukar fråga efter den :p Men men, vi får göra det när hon kommer en dag =)


Nä, nu ska jag ut till pollarna!

Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards