Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Emily - 5 februari 2011 11:38

Igår kväll satt jag och skrev på ett inlägg som försvann när jag skulle lägga upp det. Irriterande!!


Igår åkte vi till Lek Vegas för att möta upp Sandra och Lotta med deras små söta killar och Wilma och hennes mamma. Det lektes och busades en hel del! När vi åkte den stora kanan tjöt elliot av glädje! :)


När vi kom hem igen var det någon som var super trött. Han fick en flaska välling och somnade gott i sin säng. Då passade jag på att börja förbereda i ett av sovrummen. Jag hann kvistmåla taket och alla snickerier och börja spackla. Sen tog spacklet slut och jag gav upp..


När hjärtat kom hem och vi hade ätit satte jag igång igen. Då grundade jag tak och snickerier samt dörren. Nu har vi iaf kommit igång men det är mycket mycket kvar!!


Hoppas på att kunna måla och tapetsera snart men det avgör plånboken.. Det är ju trots allt inte gratis.. Och pengar växer inte på träd som vissa verkar tro...!

Ovido - Quiz & Flashcards