Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Emily - 14 februari 2011 22:33

Mitt hjärta kom hem från jobbet idag med tre stooora fina röda rosor! Jag blev väldigt överraskad och glad!! Det hade jag inte förväntat mig! Tack hjärtat!


    

Av Emily - 14 februari 2011 22:32

        

Av Emily - 14 februari 2011 15:05

Lilleman och jag ligge sjuka här hemma. Med andra ord har vi inte fått mycket gjort idag! Efter att ha gått upp och ätit frukost la vi oss på soffan och somnade tillsammans   Jätte mysigt! (Veronica var här och matade hästarna i morse - Tack!) Sen har vi lunchat hästarna, varit ute och lekt med Snackie och ätit lunch. Nu ligger Elliot och sover igen..


Jag vill väl inte påstå att vi firar alla hjärtans dag på något speciellt sätt. Det är mer eller mindre som vilken dag som helst. Jag tycker att denna dag är överskattat. Man ska visa sin kärlek varje dag kan då jag tycka.. 


Idag blir det inte ens någon speciell mat, för jag orkar inte ställa mig framför spisen längre än jag måste idag..


Ha en trevlig alla hjärtans dag!


Ovido - Quiz & Flashcards