Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Emily - 2 februari 2011 19:59

Hade precis skrivit ett inlägg men självklart loggades jag ut när jag klickade på "spara". Lite lagom irriterande!!


Igår var jag och Elliot på Torvalla tillsammans med Lotta & Hugo och Sandra & Zacharias. Vi badade i baby poolen (äventyrsbad) och Elliot tyckte det var riktigt skoj! Hugo var nöjd han med men Zacke såg inte riktigt lika road ut! Efter bad och dusch åt vi lunch. Killarna var riktigt trötta och Huga somnade i vagnen fort och Elliot gav upp efter maten efter lite protester. Han somnade i mitt knä, riktigt slut var han :)


Under eftermiddagen kom Bettan förbi på en snabb visit, jag hämtade N i skolan och mot kvällskvisten kom  Lina förbi med ungarna. Casper och Elliot lekte tillsammans medan vi drack kaffe. Vi fick en massa kläder efter Casper, tusen tack!! Efter en snabb middag (schnitzel) gick jag och Mia ner till hästarna för en kvällstur. Lugnt och mysigt var det, jätte skönt! :)


Idag var det till att gå upp tidigt för mig och N. Vi skulle besikta släpet innan jag körde henne till skolan. Släpet gick igenom och det bar vidare med N, Elliot, Smackie och släp till skolan..

Under dagen har jag hjälpt farmor med handling i div. butiker och fikat med henne, hämtat N, pysslat nere hos pollarna, städat med hjälp av N, bakat och lagat mat. Så nu är det någotlunda rent här hemma igen.. Katterna har fått sina lådor skurade (usch!!) och lilla Nemo har rent i sin bur.


Nu ska jag ta och fika lite, kanske ta mig en brownie som bakades tidigare idag :)


God kväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards