Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Emily - 13 februari 2011 19:15

Har en liten hångig kille här hemma som mest grinar hela dagarna just nu! Tycker mest synd om honom men ibland känner jag hur humöret dalar när det mest är tårar hela tiden.. 


Nyss när jag stod och bakade belv det helt tyst här i köket Det tog nog en minut eller två innan jag reagerade på det. Vänder mig om och får se en nöjd kille ståendes i skafferiet med handen i kattmatstunnan! Munnen är full med äcklig kattmat men han bara ler! Smackie sitter bredvid honom dreglandes och trånar efter lite hon med. Haha, jag kunde inte förmå mig att bli sur på honom :)


Förutom bak har vi släppt ihop lilla Vickem ed hero och Corita idag. Mia och Awe kom hem och gjorde mig sällskap och även Wille och Nicco kom förbo - trevligt!! Tog även tag i städningen på förmiddagen/dan och fick en hel del gjort. Ett antal maskiner tvättade, böt sängkläder åt oss och lillemannen. Vek kläder och dammtorkade. Tog en omgång med damsugaren och moppen med. Skönt att ha det avklarat!!


Snart kommer hjärtat hem! :) Skönt att ha honom hemma igen! Har ju saknat honom en hel del denna gång! Men samtidigt är det nyttigt att få sakna varandra med även om det är jobbigt!


Nu, tillbaka till grinfisen!


Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards