Alla inlägg under december 2010

Av Emily - 1 december 2010 20:14

Har inte blivit så mycket tid framför datorn de senaste dagarna, jag har haft en massa annat för mig :)

I måndags var jag iväg och tog mer prover och sedan var det hem för lite bullbak, vilket jag för den delen misslyckades med! Jag satt och lekte med Elliot och glöme totalt bort den första plåten med sockerbullar vilket resulterade i att dom blev rätt mörka... Sen var det dags för andra plåten. Tror ni inte att jag glömde bort den med för att jag hade så kul med Elliot?! Typiskt mig!! Dessutom kom jag på att jag glömt pensla och haft på pärlsocker på mina bullar! Sista plåten blev dock bättre, sockrade och i rätt färg! Hade tänkt bakat kakor med men jag la det på hyllan efter andra plåten! Inte rätt dag, kan man väl säga!? :)

 

Johanna och söta Lea kom förbi med ena doggen, jisses vilken budda!!! Han var enorm! Blandning av Pitbull och rottis. Han måste ha fått en jäkla massa gödning som liten! Smackie fick leka med honom till hennes stora förtjusning! Han var en riktig gentleman! Det var himla trevligt att träffa dom igen!

 

I tisdags var jag iväg på gymmet och skulle köra kondition. Dock blev passat bara 50 min eftersom Lilleman inte ville vara kvar på MiniSats. Men jag var ju iaf där ;)

Efter det halv misslyckade passet åkte jag till farmor och fikade och hjälpte henne med gardiner och städning.

På väg hem mötte jag upp Hannah och gick in på Eurostore och kikade lite. Hannah skulle handla lite.

 

Idag har jag varit på gymmet igen för ett kondis pass. Idag han jag dock bara träna 15 min innan de ropade på mig. Elliot var inte så nöjd. Så jag var med honom i lekrummet och då gick det bättre! Hoppas på att kanske få t räna lite mer nästa gång, men det visar sig..

Åkte till Lena sen för att hjälpa henne med flytten men de var klara med det mesta. Så vi fikade och plockade lite med porslinet. Johanna kom hem sen och Elliot var bra facinerad av henne! Hon var så duktig och höll koll på honom medans jag och Lena fixade lite :)

Nu på kvällen kom Tobe förbi med Kina mat vilket vi tackar för! Jag älskar ju det! :)

 

Vi får väl se hur det blir med träningen nu de kommande gångerna med tanke på Lilleman, men det löser sig nog tillslut! :)

 

Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards