Alla inlägg den 30 december 2010

Av Emily - 30 december 2010 21:12

Idag var Elliot och jag, Gabriel och Victoria på Lekvegas. Till en början var grabbarna lite tillbaka dragna och kikae mest in läget men efter ett tag då...

Klättrades det, busades och åkte en massa kana! Killarna verkade  ha jätte skoj och jag hade det trevligt tillsammans med Victoria. Det var härligt att se killarna så nöjda och glada. Det blev även en fika/mellis där. Dit ska vi åka igen!!

 

När vi kom hem var Lilleman trött. Jag gick och la honom och han somnade som en stock! Efter någon timma fick jag gå upp och väcka honom för han vaknade aldrig och jag var rädd att han inte skulle kunna sova til kvällen. (Men det lyckades han med!)

 

Det verkar som om Elliot håller på att bli förskyld. Vi får hoppas att det går över snabbt och inte bryter ut ordentligt!

 

Juste!! Jag har glömt att skriva att han börjar få tänder. Det har kommit ut 4 små riskorn (vassa sådanna!) Så det kan ju förklara han humör den senaste tiden.. Typiskt att det ska komma fyra samtidigt kankse..

 

Ska lägga upp bilder senare på busgrabbarna! :)

Ovido - Quiz & Flashcards