Alla inlägg den 13 december 2010

Av Emily - 13 december 2010 10:22

Igår tog jag och Mia en barbackatur. Overallen jag hade på mig var i galon så det var lite lagom halt! Mysigt var det iaf! Maja fick följa med men inte Smackie. Vågar inte chansa nu när hon löper... Risken att marsmallowsen i öronen är väääldigt stora om vi skulle möta en annan hund.

 

Sen var det bara att göra lunch (läs värma på en låda) och efter det jobba någon timma.

 

Till middag blev det mat från den exklusiva resturangen "gyllene fågeln" och efter det somnade jag i soffan :P

 

Elliot sover himla dåligt nu på nätterna. han vaknar säkert upp mit en 10 ggr/natt vilket är lite små jobbigt både för han och mig. Han blir ju jätte trött på dagarna (jag med för den delen) Jag tänkte försöka börja ge han gröt nu igen precis innan laggdags så får vi se om det kan hjälpa lite... *hoppas*

 

Nä, nu ska jag göra mig klar för en förhoppningsvis härlig dag! :)

TjingelinG!

Ovido - Quiz & Flashcards