Alla inlägg den 3 december 2010

Av Emily - 3 december 2010 21:30

                        

Av Emily - 3 december 2010 21:13

Jag har gaft två relativt lugna dagar. Igår var jag iväg och inhandlade städgrejer och röjde i städförrådet på jobbet. Mycket mer än det gjorde jag faktiskt inte!

 

Idag vaknade jag av att lilleman kräktes i sängen s¨d¨var det bara att hoppa ur sängen och slänga alla sängkläder i tvätten. Vi gick upp då och jag duschade och åt frukost. Innan jag skulle köra N till skolan kräktes han igen.. Det var bara att klä på honom och göra en haklapp av en handduk för säkerhets skull. Tack och lov klarade han sig till vi kom hem igen. Fram till eftermiddagen har han varit dålig och kräkts så han har legat i resesängen här nere och kräkts och sovit. Jag har passat på att vila medans han sov. Tack och lov har han fått i sig vatten och lite gröt nu på kvällen och lite välling innan det var sovdags och nu sover han gott i sin säng *peppar, peppar!!*

 

Hoppas på att slippa magsjukan men sån tur har jag väl inte.. Jag f¨r hålla tummarna!

 

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards