Alla inlägg den 29 december 2010

Av Emily - 29 december 2010 22:27

De senaste dagarna har vi inte gjort så mycket.

 

Idag har jag städat och haft Mia här. Vi åkte en sväng och kollade på tapeter på eftermiddagen. Hittade en jag gillade så vi får se om det blir dom. Sen kom Malin hem hit och käkade tacos med mig och Lilleman, himla mysigt att ha henne här! :)

 

Igår var jag his läkaren ocg tog ännu fler prover tidigt på morgonen. (Känner mig som en nåldyna) På eftermiddagen mötte jag upp Sanna i centrum för en snabbfika. Jag hade såklart åkt ifrån plånboken så Sanna var snäll och betalade för mig så länge - Tack! :) Hon la dessutom ut pengar för mig inne på Wilmas (inredningsaffär) Hittade en hushållspappershållare som jag spanat på för länge sedan men som han ta slut innan jag slog till... Jag gick och ångrade mig som bara den för att jag inte hade köpt den i tid. Men tack och lov kom den tillbaka!

På kvällen samlades familjen hemma hos mamma och pappa för att äta middag, smarrigt och mysigt!

 

Tja, dagarna innan dess var jag hemma hos Helena och Andrew, det har det ju så fint i sin lägenhet!! En annan dag sågs vi i centrum för att kika i affärer och äta lunch tillsammans med Johanna.

 

Och.... Förutom det så har jag haft en hel del migrän... Igen *suck!!* Men nu känns det bättre igen *peppar peppar!!!*

Ovido - Quiz & Flashcards