Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Måndag & Tisdag

Av Emily - 14 december 2010 22:49

I måndags var jag iväg till farsta c med Jeanette och Andine för att kolla klappar. Hittade inte allt jag var ute efter men köpte en body, dregellhaklapp och lite ballonger till Elliots födelsedag.

Jag kände att migränen smög sig på i Farsta men jag struntade i "tecknen" som vanligt och fick dörför känna på det under kvällen.

Jag tvingade iväg mig till affären och gjorde en storhandling. Som tur var Hogge med och hjälpte mig!

Vi hittade til och med en leksak till Elliot där :)

När jag kom hem bröt migränen ut! Jag låg på soffan och vågade inte ens röra på mig för att jag var så rädd att spy. Ville egentligen bara till sängen men det gick bara inte!

 

Idag när jag vaknade mådde jag bättre.

Jag hämtade lillebror och vi åkte iväg för att handla julisar. Tack och lvo hittade vi det vi skulle ha! Så nu är jag nästan klar med alla klappar *wiie*

Mia kom förbi och hämtade mig, Elliot och Smackie och vi åkte iväg för att ta en promiss med doggsen. Hundarna fick springa lösa och Elliot åkte pulka men tröttnad efter ett tag ocj vi givk tillbaka till bilen för att åka och käka.

Blev en tur till Oden och en smarrig kebabtallrik :) (Blev så sugen efetr att jag och brorsan snackat om det att jag inte kunde låta bli.)

 

Nu ikväll grilljerades julskinkan och smakades av på en knäckemacka med senap :)

 

Det var nog allt för idag!

Godnatt gott folk!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 31 januari 2012 22:00

Igår var jag med Elliot hos läkaren. Jag hade tagit ledigt från dagis för att vi skulle få lite kvalitetstid efter.   När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan klädde vi på oss för att gå ut med hunden och åka pulka. Vi mötte upp Kristin med hund...

Av Emily - 19 januari 2012 10:11

Har jag sagt att jag har världens bästa familj?!              ...

Av Emily - 17 januari 2012 16:33

Idag fick vi hem vår matkasse från Coop som H fått i julklapp av sitt jobb. Himla smidigt! Så ikväll ska vi testa och se hur första receptet smakar.. Tror jag ska testa den vegetariska lasagnen..   Igår red jag ut på Corita på kvällen. Vi skritta...

Av Emily - 15 januari 2012 21:52

Haft en mycket trevlig helg i goda vänners sällskap. Fredagen tillbrinages hemma hos Veronica, Peter och barnen. De bjöd på fondue och vi satt och åt länge, länge. När barnen hade ätit klart gick de ner och lekte tilsammans så vi kunde sitta kvar o...

Av Emily - 12 januari 2012 22:24

Sitter och försöker skriva ihop ett nytt CV, vilket INTE är det lättaste! Jag har jätte svårt att komma igång och även att få det bli bra. Det här med att skriva och formulera sig är inte riktigt min starka sida. Ja, vi får se hur det hela slutar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards