Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Hemma igen..

Av Emily - 27 juni 2011 12:57

Nu är vi hemma igen efter en heeelt underbar helg hos Mia och Awe. Jag ville inte alls åka hem. Hade det inte varit för magen hade jag nog stannat kvar veckan ut.. Det är som sagt jätte fint hemma hos dom, härlig omgivning och trevliga människor.


I lördags åkte vi på Järvsö marknad. Jag älskar ju att gå på marknader, tycker det är mysigt. Vi åt langos och strosade omkring. Vi köpte strumpor och några godisremmar :P Det hör ju trots allt till! ;P

Senare på kvällen grillade vi och åt en massa gott till. Sen gick de andra ut, jag och hjärtat var hemma med Elliot. Det var meningen att vi skulle mysa framför Tv´n men jag somnade på två röda.


Igår åkte vi iväg och åt en sen lunch tillsammans innan Drugge drog iväg hemåt på hojjen. Vi andra åkte och lämnade lite saker som låg i släpet som vi skulle ha med oss hem. Vi försökte åka lite senare för att iaf slippa den värsta trafiken.. Vi slapp en hel del men det var fortfarande en hel del folk ute och vi fastnade i köer.. Trisst! 

Under sista biten blev det en del stopp, först hämta hjärtats hoj hos Micke och Camilla där vi även fick fika. Sen släppte vi av Awe i Hammarby och efter det for vi hem..


Idag har jag hunnit med och tvätta (maskinen går fortfarande för fullt..) packa upp en del, varit och storhandlat på Willys och ätit lite lunch. Hoppas på att Lillparveln ska somna i bilen sen när jag åker till pollarna för att borsta på min fina gamla tjej. (Hon blir ju för17 20 i år!!! hemskt, vad tiden går fort!! Hade egentligen velat sola och få lite färg idag när det är så fint väder men jag känner att jag inte orkar ligga i solen just nu.. Då lär jag väl explodera med tanke på hur svullen jag är.. :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 31 januari 2012 22:00

Igår var jag med Elliot hos läkaren. Jag hade tagit ledigt från dagis för att vi skulle få lite kvalitetstid efter.   När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan klädde vi på oss för att gå ut med hunden och åka pulka. Vi mötte upp Kristin med hund...

Av Emily - 19 januari 2012 10:11

Har jag sagt att jag har världens bästa familj?!              ...

Av Emily - 17 januari 2012 16:33

Idag fick vi hem vår matkasse från Coop som H fått i julklapp av sitt jobb. Himla smidigt! Så ikväll ska vi testa och se hur första receptet smakar.. Tror jag ska testa den vegetariska lasagnen..   Igår red jag ut på Corita på kvällen. Vi skritta...

Av Emily - 15 januari 2012 21:52

Haft en mycket trevlig helg i goda vänners sällskap. Fredagen tillbrinages hemma hos Veronica, Peter och barnen. De bjöd på fondue och vi satt och åt länge, länge. När barnen hade ätit klart gick de ner och lekte tilsammans så vi kunde sitta kvar o...

Av Emily - 12 januari 2012 22:24

Sitter och försöker skriva ihop ett nytt CV, vilket INTE är det lättaste! Jag har jätte svårt att komma igång och även att få det bli bra. Det här med att skriva och formulera sig är inte riktigt min starka sida. Ja, vi får se hur det hela slutar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards