Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Emily - 20 juni 2011 07:54

Denna helg har det inte hänt mycket alls. Jag har mest vilat och sovit hela dagarna eftersom jag inte mått bra. I lördags sov jag till ocg från på soffan flera gånger och på kvällen när jag och hjärtat skulle bada då vi kände oss frussna somnade vi båda i karet och vaknade när vattnet var iskallt!

Igår skulle vi ha lite "filmmys" i soffan på förmiddagen, det slutade med att jag såg förtexten, sen sov jag mig genom två filmer. 

Sen hade vi fika besök och efter det åkte vi en snabbis till Haninge C för att uträtta lite ärenden. Även till middagen fick vi gäster, jätte trevligt!


Tja, det finns nog inte så mycket mer att säga om denna helg..! Elliot mår iaf liiite bättre, han är fortfarande snorig men verkar piggare iaf!

Ovido - Quiz & Flashcards