Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Emily - 10 juni 2011 21:47

Idag har jag och Lilleman varit iväg med lena och Johanna och badat. Vi åkte till muskan, till en jätte mysig liten strand. Till en början var vi själva men det kom mer folk under dagen. Det solades, lektes, baades (ja, det var till o me skönt i vattnet!) fikades och njöts en massa under dagen! Jätte härligt!


På eftermiddagen bar det iväg hemåt. Kvällsmaten bestod ihopskrap av det som fanns (bkev verkligen ingen fredagsmiddag att prata om..) Sen åkte jag iväg för att möta upp Veronica och för att fixa staketet på sommarhagen. Vi hann inte mer än ca 10 m innan lilla HasseHund blev ormbiten. Blev ett samtal till Bagarmossen och sedan släppa allt för att åka in.. Så nu ligger stackarn där med dropp och ska stanna över natten. Så i fåpr helt enkelt ta det en annan dag!


Åkte hem och tog en kaffe tillsammasn med grabbarna och sen åkte jag iväg för att storhandla på Willys. Blev dock lite brådis i affären efetrsom jag som vanligt var där i sista stund.. Men jag hann! Dock var jag lite lagom svettig när jag kom fram till kassan. Så nu är kylen inte fullt så tom längre :)


Juste ja, igår fixade min underbara sambo vagnen! Så nu fungerar den som den ska igen! Tack o lov!!  







Hmmm, kanske en dusch på det här och efter det lite soffhäng.. Det tror jag att jag satsar på en kväll som denna..


 





Ovido - Quiz & Flashcards