Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Farsta C

Av Emily - 21 juni 2011 08:07

Slog ihjäl några timmar i Farsta tillsammasn med Lina och Joline igår. Elliot somnade nästan på en gång när vi kom dit så jag fick verkligen en lugn stund!ick på 16


Vi kikade runt i affärerna, som hade en massa snyggt OM man är smal :P Jag letade efter en klänning till bröllopet vi ska på men hittade ingen.. Men jag hittade lite annat.. Två pyjamaser till pyret och två kortärmade bodys, ett par shorts till Elliot och en tröja till mig, allt detta gick på 165 :- (!) Jag fyndade verkligen :)


Åt en riktigt onyttig lunch på "resturang Gyllene fågeln" och vi tog en kaffe på Waynes i farten. 


Påväg hem svängde vi förbi port 73 och jag var inne i deras skoaffärer och letade ett par gummistövlar till Elliot. Hittade ett par på skopunkten som jag slog till på. Så igår knallade Elliot runt med sina nya stövlar inne och visade stolt upp dom :P


Lina och Bettan kom förbi på kvällen och fikade, jätte mys! Jag hade slängt ihop en kladdkaka som vi moffade på. Sen kom även Jonas förbi och fikade med oss. Trevligt trevligt!


Innan det var sängdags fick min kära sambo (världens bästa!) kökstjänst och plockade ihop i köket och gjorde riktigt fint medans jag gick upp och la mig i badkaret, la en snsiktmask på mig själv och njöööt! Just nu är det så himla skönt att bada, kroppen känns inte lika tung då. Dessutom verkar min nerv/er ha "hoppat" tillbaka på plats medans jag låg där så när jag klev upp hade jag känsle och kunde lyfta och röra benet utan att få ont! :D (Tänk att det kan gå så illa av en så "enkel" avramling av hästen för några år sedan...)



   Världens bästa!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 31 januari 2012 22:00

Igår var jag med Elliot hos läkaren. Jag hade tagit ledigt från dagis för att vi skulle få lite kvalitetstid efter.   När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan klädde vi på oss för att gå ut med hunden och åka pulka. Vi mötte upp Kristin med hund...

Av Emily - 19 januari 2012 10:11

Har jag sagt att jag har världens bästa familj?!              ...

Av Emily - 17 januari 2012 16:33

Idag fick vi hem vår matkasse från Coop som H fått i julklapp av sitt jobb. Himla smidigt! Så ikväll ska vi testa och se hur första receptet smakar.. Tror jag ska testa den vegetariska lasagnen..   Igår red jag ut på Corita på kvällen. Vi skritta...

Av Emily - 15 januari 2012 21:52

Haft en mycket trevlig helg i goda vänners sällskap. Fredagen tillbrinages hemma hos Veronica, Peter och barnen. De bjöd på fondue och vi satt och åt länge, länge. När barnen hade ätit klart gick de ner och lekte tilsammans så vi kunde sitta kvar o...

Av Emily - 12 januari 2012 22:24

Sitter och försöker skriva ihop ett nytt CV, vilket INTE är det lättaste! Jag har jätte svårt att komma igång och även att få det bli bra. Det här med att skriva och formulera sig är inte riktigt min starka sida. Ja, vi får se hur det hela slutar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards