Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

O allt raderades... :S

Av Emily - 17 juni 2011 20:14

Jag hade precis skrivit ett inlägg och klickade för att lägga upp det.. Tror ni inte att internet kopplades ifrån?! Suck..!


Det får bli ett kortare inlägg..


Förmiddagen spenderades på Stegsholm. Jag var där på Lovas ridavslutning, hon har varit där på ridläger under veckan. Hon var så duktig! Tiden bara rinner iväg, lillskruttan har ju blivit så stor!!

När jag körde ut henne mot Gålö inträffade något lustigt..eller olustigt kanske man ska kalla det..

Efter vägen stod det massor med bilar, jag trodde först att det var orienterare eller fågelskådare. (Anledningen till att jag trodde det var fågelskådare var att det stod ett gäng med människor och blickade mot vattnet.) Jag retade mig lite på deras dumma parkering och undrade hur dom tänkt.. När jag rullade förbi de första bilarna kommer det fram en karl och stannar mig. Han sa att han var pollis och bad mig vänta. Efter ett tag kom han fram igen och sa att det inte var en rutinkontroll, de hade gripit folk men sa att jag nu fick rulla förbi. Jag förvånades över det jag såg. Män med luvor och pistoler sprang omkring och de hade gripit flera män.


Förutom det har jag varit på Flugger och hämtat tapeterna som jag beställt (de kom förtare än jag trott och personalen där sagt..) Varit med farmor till apoteket och fikat hemma hos henne. Sen har jag varit på Willys och handlat lite med lilllegisten och försökte städa lite här hemma. Men det gick inge vidare, Elliot var mer vild än tam och tillslut gav jag upp och hoppade in i duschen med honom istället.


Kvällen blir nog lugn för vår del, pyssla med djuren och ligga i soffan.


Godkväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 31 januari 2012 22:00

Igår var jag med Elliot hos läkaren. Jag hade tagit ledigt från dagis för att vi skulle få lite kvalitetstid efter.   När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan klädde vi på oss för att gå ut med hunden och åka pulka. Vi mötte upp Kristin med hund...

Av Emily - 19 januari 2012 10:11

Har jag sagt att jag har världens bästa familj?!              ...

Av Emily - 17 januari 2012 16:33

Idag fick vi hem vår matkasse från Coop som H fått i julklapp av sitt jobb. Himla smidigt! Så ikväll ska vi testa och se hur första receptet smakar.. Tror jag ska testa den vegetariska lasagnen..   Igår red jag ut på Corita på kvällen. Vi skritta...

Av Emily - 15 januari 2012 21:52

Haft en mycket trevlig helg i goda vänners sällskap. Fredagen tillbrinages hemma hos Veronica, Peter och barnen. De bjöd på fondue och vi satt och åt länge, länge. När barnen hade ätit klart gick de ner och lekte tilsammans så vi kunde sitta kvar o...

Av Emily - 12 januari 2012 22:24

Sitter och försöker skriva ihop ett nytt CV, vilket INTE är det lättaste! Jag har jätte svårt att komma igång och även att få det bli bra. Det här med att skriva och formulera sig är inte riktigt min starka sida. Ja, vi får se hur det hela slutar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards