Alla inlägg den 25 september 2011

Av Emily - 25 september 2011 11:46

Nu är jag, ungarna och hunden hemma igen efter några dagar i Delsbo. Vi har haft det helt uderbart bra!! Tack bästa Mia och Awe för allt! Kändes trisst att åka hem samtidigt som det skulle bli skönt att komma hem till kärleken min.


Innan vi kom iväg till Delsbo var det några dagar av stress. Det var så mycket som skulle hinnas med! Mvc, Bvc, läkarbesök och en massa annat.. Men det gick vägen det med :)


Igår var vi hundvakter och jag passade på att ta en långprommis med alla 3 hundar. Jag förstår inte hur hunddagisarna lyckas gå med femtioelva koppel! Vilket meck!! 3 hundar räckte gott och väl att ha koll på! Tur de var så snälla!


Efter promenaden var det dusch och lite fix innan Jane kom och hämtade mig för en tjejmiddag. Vi var hemma hos Nicoline och blev riktigt bortskämda! Det var så fint och gott! Tack snälla!! Hade en kanon kväll!


Vaknade inatt och hade ont i höften.. Imorse gjorde det sjukt ont..! Jag vet inte ens vad jag har lyckats med :/ Hoppas på att det snart går över, hade ju hoppats på att kunna ta en joggingtur idag.. Just nuu ser det ut som det får vänta. Kan ju knappt gå - Himla olustigt! :S


 

En bild från i midsommras när vi var och hälsade på Mia & Awe. Hela sällskapet med hundar och allt åker traktor med släp ute på vischan. Kul upplevelse! :D

Ovido - Quiz & Flashcards