Alla inlägg den 13 september 2011

Av Emily - 13 september 2011 21:17

Ja, nu är hösten verkligen här. Corita blir bara allt mer lurvig för varje dag som går känns det som. I år kommer jag nog att strunta i att raka henne och ha en massa täcken. Känns meningslöst då hon knappt rids. Så svettig blir hon inte av en skrittur och skulle hon bli det mot all förmodan blir det til att ta fram klippmaskinen för en jaktklippning eller liknande.. 

Jag får bara mer ångest ju kallare det blir. Visst älskar jag att få gå i koftor, munkjackor och gömma sig i myskläder MEN jag vill INTE ha vinter!!! Uscha!! Just nu känns det som att jag bor i fel land, vintern är för lång här..! Lägtar redan efter våren! Men dte är bara att gilla läget, klä på sig och le... 


 


Här hemma snoras det fortfarande. Elliot är liiiite, liiite piggare men fortfarande inte bra.. Stackarn!! Jag ör hängig jag med men framför allt uttråkad!! Tycker det är så himla trisst att sitta inne dagarna i ända. Försöker dock att smita ut när Hjärtat kommer hem från jobbet för att pyssla med hästarna lite.

Ovido - Quiz & Flashcards