Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Emily - 6 januari 2012 23:40

Känner mig överkörd- fick lov att avbokade spinningen idag, kroppen och huvudet sa ifrån..


Igår efter att ha ätit middag med Kristin och Drugge och sedan tagit en kvällstur tillsammans med Kristin fick jag ett härligt migränanfall och det blev sängen direkt. Fick sovmorgon idag (tack hjärtat!) men vaknade ändå med en hemsk huvudvärk. Men försökte bita ihop (jag blir ju så himla trevlig av migränen :S )


Lova har iaf varit här idag och hon fick rida Corita. Så mysigt att få lite tid tillsammans med henne :) Hon har ju blivit så stor och duktig!


Igår spenderade jag dagen tillsammans med Lena. Vi var på kliniken med hennes häst. Nu ska han sättas igång - Hoppas att han håller! Klinikbesöket gick riktigt smidigt och gick fort. Vi åkte hem till Lena efter kliniken och hon bjöd på lunch och hennes mamma kom sedan och bjöd på fika, det tackar vi för! Elliot hittade "godisbordet" och såg till att smaka på det mesta, tillslut flyttade jag bort godsakerna - Någon måtta får det vara :P


Hoppas på att må bättre i nästa vecka, vill träna! Det är ju så himla skoj!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Elliot

 

Wilgot

 

Hjärtat

 

Nicole

 

Kid

 

Zakina

 

Corita

 

Zipper

 

Iris

 

Nemo

 

Senaste inläggen

Gästis

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards