Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Emily - 3 januari 2012 20:45

Sista veckan har gymmet varit smockat! Det har hänt två gånger att jag och barnen fått åka hem då MiniSats varit fullt. Muttrat för mig själv över alla dessa människor som kommer till gymmet efter myår eller innan sommaren för att gå ner i vikt.. Ni får bättre resultat och mår bättre om ni tränar kontinuerligt!


Har iaf hunnit med ett spinningpass, core, konditionsträning och lite styrka. Idag fick jag dock avbryta mitt armpass för Elliot var trött och ville minsan inte vara kvar på MiniSats. Han somnade gott i bilen mer eller mindre på direkten. Så jag, barnen och Smackie åkte til farmor istället ocf fikade och sen tog jag en "socialrunda" med Smack för lite nya lukter och hundmöten. 


På eftermiddagen har jag och barnen städat och myyyst! Vi badade, lekte med ankorna, lekte med tågbanan, bilgaraget och cyklade lite innomhus. Sen ritade vi och lekte med lera. Elliot tycker att det är oligt att göra "bojlar" och "voffvoff" med leran (bollar och trycka ut hundfigurer).


Eftersom Elliot har varit vaken mer eller mindre sedan halv fyra imorse sa han "pappa dää" och pekade på sin vällingflaska som stod på diskbänken (ca kl 18.30) Han ville gå och sova vilket han fick :) Så jag och Wiggeman har haft en lugn kväll själva och pysslat här hemma. 


Nu väntar jag på att hjärtat ska komma hem så jag kan gå ner och pyssla med hästen....


Tjaoo!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Elliot

 

Wilgot

 

Hjärtat

 

Nicole

 

Kid

 

Zakina

 

Corita

 

Zipper

 

Iris

 

Nemo

 

Senaste inläggen

Gästis

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards