Direktlänk till inlägg 28 november 2010

1:a advent

Av Emily - 28 november 2010 15:33

I fredags sov jag mer eller mindre hela dagen. Även elliot sov vilket förvånade mig. Det var så himla skönt att få sova men man missar ju hela dagen! När jag gick upp igen mådde jag bättre! Elliots farfar kom förbi och fikade och jag passade på att baka mer cupcakes. Testade ett nytt recept men det var inde det bästa.. Måste leta efter ett annat!

    

 

På kvöllen var jag på Globen Horse Show tillsammans med Veronica och Sandra. Tack Veronica för biljetten! Det var himla kul att vara där och föreställingen var toppen! Måste nog säga att kamelerna var bäst och Gynning när hon trillade av :P

 

I lördags var vi iväg på ÖB och köpte stjärnor till vardagsrummet. Hittade lite annat smått och gott med.. På kvällen var det 25 års fest för Bettan. Superskoj! Tyvär åkte jag hem gansla tidigt för jag kände mig dålig. Tack för allt, Bettan! :)

 

Idag har jag bara strukit jul gardiner och  dukar. Jag har hängt upp gardinerna och taghit fram tomtarna. Så nu är det lite mer "juligt" här hemma.

 

    

 

    

 
 
Prillan

Prillan

28 november 2010 16:00

Cupcakesen sen goda ut! =)
Ha en mysig advent!! KRAM

http://hojprillan.blogg.se

Emily

28 november 2010 22:03

Dom blev dessvärre inte så goda :/ Måste hitta ett bättre recept på choklad cupcakes :)
Tack, detsamma! :)
Kramkram

 
Ingen bild

Kattis

28 november 2010 22:33

Vad har hänt med lillpojken?

Emily

28 november 2010 22:48

Smackie visade upp sitt tuggben och han stod ivägen..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 31 januari 2012 22:00

Igår var jag med Elliot hos läkaren. Jag hade tagit ledigt från dagis för att vi skulle få lite kvalitetstid efter.   När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan klädde vi på oss för att gå ut med hunden och åka pulka. Vi mötte upp Kristin med hund...

Av Emily - 19 januari 2012 10:11

Har jag sagt att jag har världens bästa familj?!              ...

Av Emily - 17 januari 2012 16:33

Idag fick vi hem vår matkasse från Coop som H fått i julklapp av sitt jobb. Himla smidigt! Så ikväll ska vi testa och se hur första receptet smakar.. Tror jag ska testa den vegetariska lasagnen..   Igår red jag ut på Corita på kvällen. Vi skritta...

Av Emily - 15 januari 2012 21:52

Haft en mycket trevlig helg i goda vänners sällskap. Fredagen tillbrinages hemma hos Veronica, Peter och barnen. De bjöd på fondue och vi satt och åt länge, länge. När barnen hade ätit klart gick de ner och lekte tilsammans så vi kunde sitta kvar o...

Av Emily - 12 januari 2012 22:24

Sitter och försöker skriva ihop ett nytt CV, vilket INTE är det lättaste! Jag har jätte svårt att komma igång och även att få det bli bra. Det här med att skriva och formulera sig är inte riktigt min starka sida. Ja, vi får se hur det hela slutar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards