Alla inlägg den 10 november 2010

Av Emily - 10 november 2010 22:37

Idag hade vi snickarna här igen. Nu har äntligen staketet till trappan kommit upp och även en till grind! Underbart!!!

 

Jeanette och Andine var här och åt lunch med oss och sedan begav vi oss till Farsta C för lite shopping! Hittade äntligen (!) ett par strumpbyxor med halkpluppar på under fötterna. Inte kanon snygga men funktionella! Har någon ett bra tips på vart man kan hitta strumpbyxor med halkpluppar till killar får ni gärna hojta till!! Passade på att unna mig själv lite med(har nog gjort det lite väl mycket sista tiden dock). Jag köpte iaf en svart kjol som är hög i magen, ett linne med spets i ryggen och en långärmad tröja i spets. Tänk vad bra jag kan må av att få handla lite :P Rätt illa egentligen när man tänker efter.. Men vafan!

 

Elliot har precis vaknat igen.. Han grät i säkert två timmar när han skulle sova och nr han väl somnat sov han i kanske 30 min. Något är fel, men vad? Visst är han förskyld men jag börjar undra om han kan ha ont i öronen eller någon annan stanns.. Såhär ledsen brukar han aldrig vara. Jag tycker det är skitjobbigt när han inte mår bra!! Det gör ont i hela mig!

 

Nu blir det till att vanka lite till med lillkillen.. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards