Alla inlägg den 14 november 2010

Av Emily - 14 november 2010 20:08

I fredags kom Jessica och hennes söta lilla son och Lena hit på en fika. Jessica har jag inte träffat senvi stod i samma stall så det var super skoj att träffa henne igen! Jag hade slängt ihop kladdkakemuffins och kokostoppar innan dom kom. Jag hade tänkt att jag skulle bakat en satts med bullar men fick se att jag inte hade vete mjöl så det räckte så jag fick klura ut något annat :)

 

På kvällen kom det förbi en massa vänner så vi käkade tacos tillsammans! Jag är så glad att vi har så många fina vänner!  

 

I lördags tog jag och Mia en ridtur tillsammans. Vi hittade ett gäng stockar i skogen som vi red över. Hästarna tyckte det var super skoj och det gjorde även vi! På kvällen var vi på inflyttningsfest hos fina vänner. Jätte trevligt men vi åkte hem tidigt för alla djuren ville ha mat och Elliot behövde sova eftersom han varit sjuk.. Men det var trevligt så länge det varade!

 

Idag har vi varit iväg tillsammans med ett gäng vänner på Monster Jam och sedan åkte vi till Texas Long Horn och käkade middag.Jätte mysigt och trevligt! Kul att komma ut och göra något annorlunda :) När vi var iväg fick Elliot och Smackie vara hos sin mormor och morfar. De hade haft det så bra! Nu ligger båda två och sover och det säger ganska mycket! :)

 

Nu ska jag gå ner och göra klart hos hästarna för natten!

 

Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag! :) Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards