Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Nacka Forum

Av Emily - 26 november 2010 13:05

Igår efter att ha kört ett pass med armar och bröst åkte jag och Lena till Nacka Forum. Det är verkligen enormt stort där! Perfekt för lite julklappshandling ;) Vi käkade på en asiatiskt buffe vilket var super smarrigt!! Vi gick runt i flera timmar och hittade både det ena och det andra men vi han inte ens igenom halva centrummet! Men då har man mer att utförka en annan gång ;) jag och Lena stötte på Karin från gamla stallet. Så himla, himla skoj att träffa henne igen!! Jag blev så glad att se henne! Saknar henne verkligen!

 

När vi kom hem fanns det fika gäster hemma. Vi fikade lite innan Lena åkte hem. Sen var det middags dags och jag gjorde det enkelt för mig, fiskbullar och bulgur. Tror det är Elliots nya favorit! Han åt massor och i ett väldans tempo! Kul att se :)

 

På kvällen kände jag mig jätte hängig och frös som bara den! Hjärtat mitt var snäll och kvällsfodrade hästarna- Tack! :) Dessutom höll jag på att få migrän. Så jag stoppade i mig lite tabletter och tog en lång varm dusch och smörjde sen in axlar, skuldror, rygg och nacke med liniment innan jag gick och la mig igen. Tyvär ör värken kvar idag med så det lev ingen träning i morse..

 

Idag kom Veronica hit och gjorde mig sällskap under lunchen, trevligt! Ikväll är det Horse Show som gäller och Elliot ska få vara hemma med pappa :)

 

Nu ska jag nog ta och baka lite :)

Ha det!

 
 
Ingen bild

sanna markov

26 november 2010 18:03

kul med globen, så mysigt! vem ska du dit med? :)

Emily

28 november 2010 15:25

Veronica bjöd mig och Sandra.
Vi hörs om veckan! :)
kram

 
Ingen bild

sanna markov

28 november 2010 23:55

va snällt! ja kanske på tisdag om jag inte ska jobba? kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 31 januari 2012 22:00

Igår var jag med Elliot hos läkaren. Jag hade tagit ledigt från dagis för att vi skulle få lite kvalitetstid efter.   När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan klädde vi på oss för att gå ut med hunden och åka pulka. Vi mötte upp Kristin med hund...

Av Emily - 19 januari 2012 10:11

Har jag sagt att jag har världens bästa familj?!              ...

Av Emily - 17 januari 2012 16:33

Idag fick vi hem vår matkasse från Coop som H fått i julklapp av sitt jobb. Himla smidigt! Så ikväll ska vi testa och se hur första receptet smakar.. Tror jag ska testa den vegetariska lasagnen..   Igår red jag ut på Corita på kvällen. Vi skritta...

Av Emily - 15 januari 2012 21:52

Haft en mycket trevlig helg i goda vänners sällskap. Fredagen tillbrinages hemma hos Veronica, Peter och barnen. De bjöd på fondue och vi satt och åt länge, länge. När barnen hade ätit klart gick de ner och lekte tilsammans så vi kunde sitta kvar o...

Av Emily - 12 januari 2012 22:24

Sitter och försöker skriva ihop ett nytt CV, vilket INTE är det lättaste! Jag har jätte svårt att komma igång och även att få det bli bra. Det här med att skriva och formulera sig är inte riktigt min starka sida. Ja, vi får se hur det hela slutar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards