Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Träning och julklappsshopping

Av Emily - 25 november 2010 09:05

Tjo!

Var iväg på gymmet igår och körde ett pass med kondition och ben. Körde på effektivt med benen och passet var snabbt över. Men vad jag vill börja köra tugnt igen men jag ska avvakta lite till med det med tanke på rygg och nacke. Men så jag längtar!! :) Elliot hade det bra på MiniSats och hade till och med lekt med bollar!! Han som är/var så rädd för dom.

 

Åkte till mamma sen för att ta en dusch och äta lunch men självklart hade jag glömt mina rena kläder!! Suck! Så himla typiskt mig! Så det blev lite omelett till lunch och sedan åkte vi iväg till Farsta för lite shoppning. Jag kände mig inte speciellt fräch.. men men :) Vi hittade en hel del vilket var skönt!

 

Närjag kom hem var jag ute och lekte med hunden ett bra tag och matade pollarna. Elliot sitter så bra i sin nya åkpåse - Den är kanon!! Smackie tycker att snö är bättre än regn.. Men det är inte långt emellan vilket betyder att hon helst går och sätter sig vid dörren och vill in när vi är ute:P

 

Vi var bortbjudna på middag hem till Veronica och Peter igår. Fick maten jag önskade :P Veronicas lasagne, den är ju så god! :D Sen fick vi kladdkaka me smält choklad på, Mmmm! Hade en jätte trevlig kväll! Tack!

 

Kom just på att jag skulle träffat ne kompis igår.. Sorry! Jag har ju världens sämsta minne! Vill nog inte veta hur det kommer bli när jag blir gammal.... Ujj ujj!!

 

Nä, nu är det dags att göra sig klar för ett träningspass!

Tjingeling och ha en trevlig dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 31 januari 2012 22:00

Igår var jag med Elliot hos läkaren. Jag hade tagit ledigt från dagis för att vi skulle få lite kvalitetstid efter.   När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan klädde vi på oss för att gå ut med hunden och åka pulka. Vi mötte upp Kristin med hund...

Av Emily - 19 januari 2012 10:11

Har jag sagt att jag har världens bästa familj?!              ...

Av Emily - 17 januari 2012 16:33

Idag fick vi hem vår matkasse från Coop som H fått i julklapp av sitt jobb. Himla smidigt! Så ikväll ska vi testa och se hur första receptet smakar.. Tror jag ska testa den vegetariska lasagnen..   Igår red jag ut på Corita på kvällen. Vi skritta...

Av Emily - 15 januari 2012 21:52

Haft en mycket trevlig helg i goda vänners sällskap. Fredagen tillbrinages hemma hos Veronica, Peter och barnen. De bjöd på fondue och vi satt och åt länge, länge. När barnen hade ätit klart gick de ner och lekte tilsammans så vi kunde sitta kvar o...

Av Emily - 12 januari 2012 22:24

Sitter och försöker skriva ihop ett nytt CV, vilket INTE är det lättaste! Jag har jätte svårt att komma igång och även att få det bli bra. Det här med att skriva och formulera sig är inte riktigt min starka sida. Ja, vi får se hur det hela slutar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards