Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Myst i affärer :)

Av Emily - 23 november 2010 17:31

Idag skippade jag träningen eftersom jag knappt fått sova under natten. Men imorgon så hade jag tänkt köra igen :)

 

Jag och Lilleman åkte till Babyland istället och fotade honom. Stjärnstudio var där. Han tyckte det var spännande och fjäskade och gjorde sig till för fotografen, men tur var väl det :)

 

Jag passade på att köpe en åkpåse med. Hittade en till bra pris så jag slog till :) Den är svart med grått fleece foder. Inveg den idag och jag är mycket nöjd och det verkade även Elliot vara!

  

Här är den, men den vi köpte har mörkare foder.

 

Sen åkte jag och Jeanette med barnen till port 73. Där gick vi runt och kikade på julsaker och skor. Vi hittade inget vi skulle ha och det slutade med att vi satte oss och åt lunch. Jag tog en grekisk sallad och Elliot fick sin lilla låda med ris, kyckling, broccoli och currysås så han var nöjd.

 

Eftersom jag inte hittat det jag letade efter tog vi en tur till länna med och var inne på jysk, rusta, hemtex och city gross. Julgardinerna jag var ute efter var såklart slut! :/ Hittade några andra som var snygga men då hittade jag inga kappor som matchade så jag gav upp.  Jag får helt enkelt leta vidare! Däremot kom jag hem med tre tomtar (mjuka och fina så inte lilleman kan göra sig illa eller ta sönder dom) och juldekaler till speglarna i badrummen. Samt lite julpapper och snöre till paketen :)

 

Nu är det visst middags tid och dags för mig att sätta igång med maten.

Tjingeling!

 
 
Jessica (Marie) Nellie & Oliwer´s Mamma

Jessica (Marie) Nellie & Oliwer´s Mamma

23 november 2010 22:13

åhh vet du om stjärnstudion är där imorgon ? :)

sv: sorry för sent svar.
jo det känna jätte skönt att ha eget nu, att bo hemma med två barn känndes inte så bra men va ska man göra. men vi trivs verkligen superbra :) vart bor ni då ?
jodå det är jätte skönt att ha börjat jobba men man saknar mammaledigheten massor och alla mammor man umgicks med.
hur länge till komemr du vara mammaledig ? :)

hoppas allt är bra med er!
kram

http://shiiitonge.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 31 januari 2012 22:00

Igår var jag med Elliot hos läkaren. Jag hade tagit ledigt från dagis för att vi skulle få lite kvalitetstid efter.   När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan klädde vi på oss för att gå ut med hunden och åka pulka. Vi mötte upp Kristin med hund...

Av Emily - 19 januari 2012 10:11

Har jag sagt att jag har världens bästa familj?!              ...

Av Emily - 17 januari 2012 16:33

Idag fick vi hem vår matkasse från Coop som H fått i julklapp av sitt jobb. Himla smidigt! Så ikväll ska vi testa och se hur första receptet smakar.. Tror jag ska testa den vegetariska lasagnen..   Igår red jag ut på Corita på kvällen. Vi skritta...

Av Emily - 15 januari 2012 21:52

Haft en mycket trevlig helg i goda vänners sällskap. Fredagen tillbrinages hemma hos Veronica, Peter och barnen. De bjöd på fondue och vi satt och åt länge, länge. När barnen hade ätit klart gick de ner och lekte tilsammans så vi kunde sitta kvar o...

Av Emily - 12 januari 2012 22:24

Sitter och försöker skriva ihop ett nytt CV, vilket INTE är det lättaste! Jag har jätte svårt att komma igång och även att få det bli bra. Det här med att skriva och formulera sig är inte riktigt min starka sida. Ja, vi får se hur det hela slutar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards